CIKKEK A MAGYARTANÍTÁSRÓL

 

 

Gordon Győri János: Irodalomtanítás és pedagógusképzés
Gordon Győri János: Magyartanárok a 20. század közepén és második felében

 

***

 

Arató László: Tizenkét tézis a magyartanításról

   Élet és Irodalom, 2003/8. szám, február 21.

   Veres András válasza (ÉS, 2003/11.)

 

A vita folytatása a Kritikában

   Veres András cikke: 2003. szeptember-október

   Arató László válasza: 2003. november

 

Interjú Arató Lászlóval

   Beszélő, 2004/1

 

***

 

Vita a Beszélőben, 2000.:

   Keresztesi József : Héraklész kontra Hercules, avagy miért nem szeretik a gyerekek azt, amit tanítok nekik?
   Arató László hozzászólása
   Fenyő D. György hozzászólása

 

Az olvasóvá nevelés problémái az ezredfordulón
    Kerekasztal-beszélgetés: Arató László, Fenyő D. György, Nagy Attila, Kerber Zoltán
   
Új Pedagógiai Szemle, 2000. július-augusztus

***

 

Cikkek az Új Pedagógiai Szemlében:

Kerber Zoltán tantárgyunk helyzetéről az ezredfordulón

Ligeti Csákné tantárgyunk helyzetéről a közoktatás elemi szakaszában

Knausz Imre: Műveltség és autonómia

Báthory Zoltán a PISA 2000 vizsgálat oktatáspolitikai konzekvenciáiról

 

***

 

A Védegylet oktatáspolitikai vitaanyaga (2004)

 

A kötelező olvasmányokról: Cikk és olvasói hozzászólások a Nők Lapjában (2004)

***